-
W przypadku potrzeby poprawy efektywności negocjacji z klientami, dostawcami lub partnerami biznesowymi
-
Przy awansie pracowników na stanowiska wymagające umiejętności negocjacyjnych
-
W sytuacjach konfliktowych, gdzie potrzebne są zaawansowane umiejętności negocjacyjne
-
Rozwijanie umiejętności skutecznego prowadzenia negocjacji
-
Wzmacnianie kompetencji w zakresie zarządzania konfliktami
-
Poprawa zdolności do budowania i utrzymywania relacji biznesowych
-
Zwiększanie pewności siebie w sytuacjach negocjacyjnych
Negocjacje to proces. Proces wymiany dóbr, które są dla nas w danym momencie mniej warte niż te, które posiada druga storna. Na warsztatach, podczas symulacji negocjacyjnych uczestnicy uczą się, jak efektywnie przygotować się do negocjacji, zrozumieć i zastosować taktyki negocjacyjne, oraz jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i osobami. Ponadto, warsztaty te pomagają w zrozumieniu własnych mocnych stron i słabości w procesie negocjacyjnym, co przekłada się na lepsze wyniki negocjacji i długoterminowe relacje biznesowe. Dbamy o to by stworzyć bezpieczną atmosferę, która otwiera uczestników na popełnianie błędów, dzięki czemu szybciej i łatwiej uczą się nowych zachowań, które czynią z nich bardziej efektywnych negocjatorów