Warsztaty wyjazdowe na jachcie

Szkolenia integracyjne

WARSZTATY KREOWANIA POSTAW

Efektywność liderska

Warsztaty wyjazdowe na łodzi – szkolenia w tej fomule dedykujemy działom sprzedaży, menedżerom oraz całym zespołom.
Praca odbywa się na poziomie rozumienia procesu grupowego, elastyczności reakcji i swobody działania, jak i na budowaniu świadomości i umiejętności kształtowania własnej efektywności jako lidera i menadżera w organizacji.
Podczas warsztatów skupiamy się na kluczowych, z punktu widzenia efektywności osobistej, zachowaniach uczestników, wypracowując efektywny dla uczestników model zachowań.  W trakcie warsztatów uczestnicy sami sobie odpowiadają na pytanie: „W imię czego miałbym coś zmienić?” – co wykładniczo zwiększa szanse na to, by po warsztatach, wdrożyli najistotniejsze z ich punktu widzenia zmiany w swoich zachowaniach, które poprawią ich efektywność osobistą i higienę emocjonalną.

Uczestnicy standaryzują w tym samym czasie zarówno proces negocjacji jak i współpracy wewnątrz zespołu i pomiędzy zespołami.

Zawartość merytoryczna

Wdrożenie świadomego i kreatywnego budowania
współpracy i efektywności zespołu.

  • Oprzemy zajęcia z zespołem na indywidualnej i zespołowej autorefleksji dotyczącej ich funkcjonowania w grupie oraz zasad efektywnego przywództwa.

  • Naszym zadaniem jest dostarczenie wiedzy, zbudowanie umiejętności, a przede wszystkim wykreowanie postaw wspierających efektywność menadżerską oraz ułatwiających otwartą i skuteczną komunikację w zespole.

  • Uczestnicy przed warsztatami zbadają swoją odporność (test MTQ Plus) i określą swoje style przywódcze (test ILM 72).

  • Na tej podstawie będziemy budować niezbędne postawy liderskie i kompetencje menadżerskie.

  • Oprócz doświadczeń związanych z żeglowaniem zaangażujemy uczestników w szereg ćwiczeń, dzięki którym będą mogli doświadczyć różnych sytuacji związanych z komunikacją w grupie, swoją rolą w zespole, tym jak odbierają innych i reagują na ich zachowania.

  • Będziemy wdrażać/budować/wzmacniać otwartość na wzajemny feedback, świadomość ich roli w zespole, szacunek dla odmienności perspektyw postrzegania rzeczywistości i myślenia.

  • Uczestnicy będą również mieć możliwość zbadania poprzez kilka testów swoich stylów komunikacyjnych, typu osobowości, dominujących stylów radzenia sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowej.

    Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności