Pozostałe szkolenia miękkie
Efektywność osobista, czyli pozostałe miękkie
Codzienna higiena emocjonalna – warsztaty postaw i umiejętności
Ramowe cele warsztatów::
- Poznanie mechanizmów i źródeł negatywnych emocji oraz sposobów radzenia sobie z nimi w kontekście trudnych sytuacji zawodowych i prywatnych.
- Zdiagnozowanie przez uczestników indywidualnych stresorów, ich objawów i dominujących reakcji na stres.
- Uświadomienie sobie konsekwencji kumulowania negatywnych emocji w organizmie.
- Praca nad umiejętność świadomego zarządzania emocjami.
- Wzmocnienie odporności psychiczną.
Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieć jak pracować świadomie nad zmianą postaw i zachowań tak, aby lepiej radzili sobie z sytuacjami stresogennymi w miejscu pracy i dbać o swoją higienę emocjonalną.
12 osób,
2 dni,
1 trener
Działanie w zmianie
Ramowe cele warsztatów:
- Dostarczenie niezbędnej wiedzy dotyczącej zmiany jako procesu.
- Uświadomienie uczestnikom nieuchronności zmian.
- Omówienie i przepracowanie dominujących zachowań i postaw wobec nieuchronnej zmiany.
- Określenie przekonań i umiejętności wspierających i hamujących działania w zmianie.
- Wypracowanie metod przeciwdziałania postawom zakłócającym efektywność działań w zmianie oraz destruktywnym dla procesu.
- Określenie własnej odpowiedzialności i poziomu zaangażowania w realizowanie codziennych zadań.
Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieć jak pracować świadomie nad zmianą postaw i zachowań wobec nieuniknionych i koniecznych zmian i będę potrafili w sposób świadomy brać odpowiedzialność za ich wyniki
12 osób,
2 dni,
1 trener
Trening pewności siebie
Ramowe cele warsztatów:
- Odkrywanie przez uczestników własnych zasobów i deficytów niezbędnych do świadomej pracy nad pewnością siebie.
- Określenie sposobów budowania poczucia własnej wartości w środowisku VUCA.
- Wypracowanie umiejętności świadomego budowania własnych strategii sukcesu w oparciu o mocne strony.
- Budowanie wiary we własne możliwości, motywacji do dalszej pracy nad sobą i stawiania celów rozwojowych.
- Nauczenie się pracy z własnymi negatywnymi przekonaniami.
Po szkoleniu uczestnicy będą lepiej rozumieć swoje zachowania w trudnych sytuacjach. Będą potrafili świadomie korzystać z własnych zasobów zapewniających im efektywność w działaniu będą również wiedzieć jak budować swoją pewność siebie bazując na sukcesach i porażkach.
12 osób,
2 dni,
1 trener
Trening asertywności
Ramowe cele warsztatów:
- Wypracowanie umiejętność asertywnego porozumiewania się z innymi.
- Zdiagnozowanie indywidualnych sposobów komunikacji i świadome korzystanie z własnych zasobów.
- Doskonalenie umiejętności posługiwania się narzędziami efektywnej komunikacji.
- Uświadomienie źródeł pojawiających się konfliktów oraz sposobów reagowania na nie w sposób asertywny.
- Poznanie metod skutecznego wpływania na decyzje innych osób poprzez najbardziej efektywne techniki komunikacyjne.
- Doskonalenie umiejętności znajdowania rozwiązań w konflikcie, budowania trwałej więzi z partnerem komunikacji oraz dbania o relacje.
Po ukończeniu warsztatów uczestnicy będą wyposażeni w umiejętności asertywnego komunikowania się, zdolność do diagnozowania własnych stylów komunikacyjnych i efektywnego wykorzystywania osobistych zasobów. Zrozumieją źródła konfliktów i nauczą się reagować na nie asertywnie. Ponadto, będą znali metody wpływania na decyzje innych i posługiwania się skutecznymi technikami komunikacyjnymi, znajdowania rozwiązań konfliktów, budowania trwałych więzi i dbania o relacje interpersonalne.
12 osób,
2 dni,
1 trener
Komunikacja wewnętrzna oparta na empatii społecznej
Ramowe cele warsztatów:
- Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych opartych na szacunku.
- Zwiększenie lojalności i satysfakcji pracowników.
- Poprawa atmosfery pracy.
- Budowanie kultury opartej na szacunku i zaufaniu.
- Zdiagnozowanie indywidualnych sposobów komunikacji i świadome korzystanie z własnych zasobów.
- Doskonalenie umiejętności posługiwania się narzędziami efektywnej komunikacji.
- Uświadomienie źródeł pojawiających się konfliktów komunikacyjnych.
- Doskonalenie umiejętności znajdowania rozwiązań w konflikcie, budowania trwałej więzi z partnerem komunikacji oraz dbania o relacje.
Po zakończeniu warsztatów uczestnicy będą umieli budować kulturę pracy opartą na szacunku i zaufaniu, co przyczyni się do zwiększenia lojalności i satysfakcji pracowników oraz poprawy atmosfery pracy. Nauczą się diagnozować swoje indywidualne style komunikacyjne i efektywnie korzystać z własnych zasobów, co pozwoli im na uświadomienie źródeł konfliktów komunikacyjnych i rozwijanie umiejętności ich rozwiązywania. Będą również potrafili świadomie budować trwałe więzi z partnerami komunikacji i dbać o relacje interpersonalne.
12 osób,
2 dni,
1 trener