O Nas

Założyliśmy Bona Fide, aby dać możliwość rozwoju wszystkim organizacjom.
Zaprosiliśmy do tego ekspertów z dziedzin sprzedaży, zarządzania zespołami, produkcji czy diagnostów. Wszystko po to, aby móc realizować projekty, które dostarczą klientom tego, czego realnie potrzebują. Zaczęliśmy od szkoleń z negocjacji i sprzedaży. W kolejnym kroku rozszerzyliśmy portfolio naszych usług o warsztaty menedżerskie oraz rozwinęliśmy działania diagnostyczne.

Opinie naszych Klientów

Cenię we współpracy z firmą Bona Fide elastyczność, indywidualne podejście i dbałość o zrozumienie naszych potrzeb. Program szkoleniowy, jaki powstał we współpracy z Państwem, w pełni odpowiadał naszym oczekiwaniom i ułatwił wprowadzenie usprawnień w organizacji pracy szkolonych pracowników.

Wysoki poziom wiedzy i kompetencji trenerów, doświadczenie i profesjonalizm w podejściu do odbiorcy usługi powoduje, że z pełnym przekonaniem polecam firmę Bona Fide wszystkim potencjalnym kontrahentom dbającym o rozwój zawodowy swoich pracowników.

Bona Fide charakteryzuje niezwykle elastyczne podejście biznesowe do Klienta. Pani Agata bardzo skrupulatnie bada potrzeby klienta by jak najlepiej dopasować działania rozwojowe. Ogromny plus za komunikację i budowanie relacji z klientem.

Agata i Bona Fide to przede wszystkim partnerstwo w relacjach i szukanie rozwiązań. Komunikacja wprost bardzo przyspiesza działanie czy to w kwestiach handlowych, czy to już w trakcie trwania projektu. Agata i Bona Fide to dziś marka, która w wyżej wymieniony sposób pracuje zawodowo i kieruje się powyższym w życiu prywatnym.

Firma Bona Fide we współpracy z naszą organizacją wykazała się elastycznym podejściem do naszych oczekiwań. Pani Agata Gębura jest osobą świetnie zorganizowaną i kompetentną. Świetnie rozumie potrzeby klienta i potrafi odpowiedzieć na jego potrzeby.

Od dłuższego czasu mamy przyjemność współpracować z Bona Fide podczas procesów rekrutacyjnych w GLS. Bardzo cenimy sobie profesjonalizm i zrozumienie potrzeb naszej firmy, a także niezwykle trafne i wnikliwe oceny kompetencji kandydatów. Bona Fide wyróżnia również szybkość i elastyczność działania, co w dzisiejszej, zmieniającej się rzeczywistości, jest olbrzymim atutem.

Współpraca z Bona Fide to prawdziwa przyjemność. Wzajemne zaufanie, przejrzystość co do każdego kroku, otwartość w komunikacji i wspólne myślenie nad dostarczeniem klientowi, jak najlepszego rozwiązania dają zawsze gwarancję pełnego profesjonalizmu i poczucie, że kierujemy się tymi samymi wartościami.

Firma Bona Fide przygotowała i przeprowadziła warsztaty oraz indywidualne programy coachingowe dla kadry kierowniczej, skoncentrowane na podniesieniu umiejętności zarzadzania projektami w środowisku międzynarodowym, zwiększeniu efektywności komunikacji wewnątrz zespołu oraz pomiędzy działami produkcji, planowania i sprzedaży. Zaproponowany cykl, przebieg i osiągnięte rezultaty stały się podstawa do rozszerzenia współpracy z Grupą Wielton w zakresie kolejnych projektów w sektorze sprzedaży.

Pani Agata skutecznie łączy świat badań naukowych i analiz z biznesem. Proponowane przez nią rozwiązania z jednej strony mają rzetelne potwierdzenie naukowe natomiast z drugiej odpowiadają na rzeczywiste potrzeby biznesu. Dodatkowo rozwiązanie te są jasne i przejrzyste bez zbędnego naukowego bełkotu. Natomiast osobiście cenię kontakt z Panią Agatą ze względu na jej poczucie humoru, konkretność oraz terminowość.

Firmę Bona Fide poznaliśmy dzięki projektowi szkolenia ze skutecznych negocjacji. Trener prowadzący szkolenie świetnie łączył umiejętności trenerskie z dużym doświadczeniem praktycznym w temacie negocjowania.  Zyskał uznanie uczestników przede wszystkim za duży nacisk na praktyczną stronę umiejętności. Choć czasem nie było łatwo:), szczególnie jak pracownicy biorący udział w szkoleniu musieli odgrywać niektóre scenki pod czujnym okiem kamery, wyszli ze szkolenia z poczuciem dobrze spędzonego czasu, który zaprocentuje w przyszłości.

Wybrani Klienci Bona Fide

    Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności

    Partnerzy