Szkolenia z negocjacji

Nasze szkolenia z negocjacji mają na celu wzmocnienie kompetencji Twojego zespołu w obszarze negocjacji, co przyczyni się do lepszego zarządzania relacjami biznesowymi, zwiększenia efektywności oraz realizacji celów organizacyjnych.

Kiedy skorzystać:
  • W przypadku potrzeby poprawy efektywności negocjacji z klientami, dostawcami lub partnerami biznesowymi

  • Przy awansie pracowników na stanowiska wymagające umiejętności negocjacyjnych

  • W sytuacjach konfliktowych, gdzie potrzebne są zaawansowane umiejętności negocjacyjne

Efekty szkolenia:
  • Rozwijanie umiejętności skutecznego prowadzenia negocjacji

  • Wzmacnianie kompetencji w zakresie zarządzania konfliktami

  • Poprawa zdolności do budowania i utrzymywania relacji biznesowych

  • Zwiększanie pewności siebie w sytuacjach negocjacyjnych

Negocjacje to proces. Proces wymiany dóbr, które są dla nas w danym momencie mniej warte niż te, które posiada druga storna. Na warsztatach, podczas symulacji negocjacyjnych uczestnicy uczą się, jak efektywnie przygotować się do negocjacji, zrozumieć i zastosować taktyki negocjacyjne, oraz jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i osobami. Ponadto, warsztaty te pomagają w zrozumieniu własnych mocnych stron i słabości w procesie negocjacyjnym, co przekłada się na lepsze wyniki negocjacji i długoterminowe relacje biznesowe. Dbamy o to by stworzyć bezpieczną atmosferę, która otwiera uczestników na popełnianie błędów, dzięki czemu szybciej i łatwiej uczą się nowych zachowań, które czynią z nich bardziej efektywnych negocjatorów

Wybrane tematy szkoleń z negocjacji

ITN – Intensywny Trening Negocjacyjny

Skupiamy się nad poznaniem negocjacji jako procesu. Uczestnicy w kolejnych realizowanych symulacjach maja okazję doświadczyć tego, jakie zachowania budują efektywność negocjacji w poszczególnych fazach procesu. Przyglądają się swoim mocnym stronom a dzięki zaangażowaniu i analizie poszczególnych symulacji widzą popełniane błędy, jak i obszary do rozwoju. Uczą się jak zarządzać procesem negocjacji i kontrolować jego przebieg. W kolejnych symulacjach mają możliwość na bieżąco wdrażać nowe zachowanie i przekonać się o ich skuteczności. Po warsztacie każdy z uczestników ma okazję usłyszeć indywidualny feedback negocjacyjny(grupa do 8 osób. Warsztat dwudniowy, dwóch trenerów).

ZTN – Zaawansowany Trening Negocjacyjny

Tematem jest specyfika procesu komunikacji w trakcie negocjacji. Zajmujemy się lingwistyczną i behawioralną kontrolą dynamiki procesu negocjacji, empatią społeczna, typologiami osobowości i sposobami efektywnego komunikowania się z innymi niż uczestnicy typami osobowości na poziomie zarówno werbalnym jak i niewerbalnym. Koncentrujemy się na metodach budowania zaufania tak aby obu stronom umożliwić poszukiwanie wspólnej wartości dodanej w oparciu o ich komplementarność.
Podczas warsztatów uczestnicy przyglądają się swoim mocnym stronom, a dzięki zaangażowaniu i analizie poszczególnych symulacji widzą popełniane błędy jak i obszary do rozwoju. W kolejnych symulacjach mają możliwość na bieżąco wdrażać nowe zachowanie i przekonać się o ich skuteczności. Po warsztacie każdy z uczestników ma okazję usłyszeć indywidualny feedback negocjacyjny(grupa do 8 osób. Warsztat dwudniowy, dwóch trenerów).

AKN – Audyt Kompetencji Negocjacyjnych

Forma warsztatu jest zbliżona do DC. Formuła jednodniowa. Podczas warsztatu badane jest w kilku symulacjach poziom kompetencji jaki osiągnęli uczestnicy negocjując w realu i wdrażając umiejętności i postawy wyniesione z warsztatów. Efektem jest raport kompetencyjny odnoszący pokazujący kompetencje uczestników na tle potrzeb organizacji. Oprócz raportu na piśmie każdy z uczestników bierze udział w sesji informacji zwrotnej, w trakcie której, po omówieniu raportu ma miejsce wypracowywanie planów rozwojowych (jeden dzień, 6 osób, trzech asesorów).
(ważne: AKN może być również początkiem Programu Rozwoju Kluczowych Kompetencji Negocjacyjnych).

Negocjacje z sieciami – warsztat kluczowych kompetencji negocjacyjnych

2 dni, 8 osób, 2 trenerów, 5 zadań

Podczas warsztatu skupiamy się na procesie negocjacji z sieciami handlowymi. Ćwiczymy zachowania, dzięki którym targowanie się o konkretną cenę schodzi na dalszy plan procesu, a uczestnicy skupiają się nad sposobami argumentowania i pokazywania swoich propozycji i rozwiązań, jako strategii dla konkretnej kategorii zarówno z punktu widzenia sieci jak i dostawcy.
Mottem tych warsztatów jest hasło: Z sieciami się nie handluje. Z sieciami się współpracuje. A negocjacje mają doprowadzić do wykreowanie, wszędzie tam gdzie można, wartości dodanej dla obu stron tak, by wspólnie mogły korzystać ze swojego komplementarnego potencjału. Warsztaty podstawowe zawierają elementy storytelingu negocjacyjnego.
Oprócz handlowców, grupą docelową są pracownicy działów marketingu, którym po warsztatach łatwiej jest konstruować przekaz marketingowy tak, by łatwiej go było implementować w poszczególnych sieciach i bardziej wspierać handlowców w ich działaniach.

Treningi negocjacyjne

Bardzo intensywny warsztaty z praktykami biznesu, które są dopasowane pod potrzeby działu i organizacji.

    Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności