Zarządzanie to dostarczanie rezultatów poprzez ludzi. Co dzisiaj jest potrzebne menadżerowi, aby jego zespół pracował skutecznie, a podwładni, rozwijali swoje kompetencje na miarę predyspozycji, możliwości i potencjału, czerpiąc przy tym satysfakcję z tego, co robią?

  1. Fundamenty efektywności menadżerskiej w czasach covidowych – jak się do nich
    dostosować i gdzie szukać swoich kluczy do efektywności menadżerskiej w nowej
    sytuacji
    – Na czym się skupić?
    – Gdzie szukać rozwiązań?
    – O jakich narzędziach menadżerskiej pracy sobie przypomnieć?
    – O co zadbać przede wszystkim?
    – Czego dzisiaj potrzebują pracownicy?
    – Jak pomóc im w odbudowywaniu poczucia bezpieczeństwa?
    – Jak wspierać ich w budowaniu poczucia własnej skuteczności w trudnych i nowych
    sytuacjach?
    – Jak budować efektywność bazującą na poszukiwaniu i wykorzystywaniu nowych
    trendów, możliwości i sytuacji?
  2. Kluczowe kompetencje menadżerskie – tak bardzo podstawowe, że często
    zapomniane i niedoceniane kompetencje menadżerskie. Grupa do 12 osób. Dwa dni
  3. Jednodniówki menadżerskie – cykl warsztatów do wdrożenia w całej organizacji
  4. Efektywny lider – Jak z menadżera stać się liderem. Warsztat oparty na
    zintegrowanych stylach przywództwa

Negocjacje to  proces wymiany. Jest ona możliwa, ponieważ tym samym rzeczom nadajemy różne wartości. Jak docierać do tego, co jest rzeczywistą wartością drugiej strony? Jak na tej bazie budować trwałe i korzystane porozumienie?

  • Trening Kompetencji Negocjacyjnych – dla początkujących
  • Intensywny Trening Negocjacyjny – dla średniozaawansowanych
  • Zaawansowany Trening Negocjacyjny – dla zaawansowanych
  • Audyt Kompetencji Negocjacyjnych –
  • Gry negocjacyjny, turnieje negocjacyjne, mecze negocjacyjne

To chyba jednak, wbrew potocznym opiniom, sprzedawca jest najstarszym zawodem świata. Co dzisiaj jest potrzebne sprzedawcy, aby realizując stawiane
mu cele, spełniał się w swoim zawodzie?

  • Audyt Kompetencji Sprzedażowych –
  • Sprzedaż Konsultacyjna – trening podstawowy i zaawansowany
  • Warsztaty na miarę – zakres merytoryczny i treść dostosowujemy do potrzeb konkretnego klienta. Grupy do 12 osób. Warsztaty dwu dniowe

Wszyscy jesteśmy klientami i chcemy być coraz lepiej obsługiwani. Rynek jest pełen podobnych, na pierwszy rzut oka, usług i produktów. Jak się wyróżnić, aby Klient, który raz kupił, wracał zadowolony i ciepło o nas mówił? Co i jak robić, aby w tym pełnym natychmiastowych potrzeb, napompowanych przez handlowców oczekiwań i często uzasadnionych roszczeń, środowisku, pracować efektywnie i nie dać się zwariować?

Warsztaty na miarę – zakres merytoryczny i treść dostosowujemy do potrzeb konkretnego klienta. Grupy do 12 osób. Warsztaty dwu dniowe